środa, 20 lipca 2011

Cuksowa

Wywiad z Cuskową z bloga cuksowa ;D

Jak to się stało, że założyłaś bloga?
Wszystko to wina mojego chłopaka (teraz już narzeczonego)- to on mnie do tego namówił i zrobił pierwsze zdjęcia. Wcześniej byłam jedynie fanką kilku innych szafiarek i uczestniczyłam w tym wszystkim tylko biernie.
Co sądzisz o second-handach?
Muszę przyznać, że mam do nich słabość- zwłaszcza ze względu na unikatowość zdobyczy oraz oczywiście ich przystępną cenę. Kiedy jestem w nowym mieście, chętnie odwiedzam tamtejsze lumpeksy. To już chyba rodzaj obsesji.
Czy uważasz kogoś za ikonę mody?
Nie umiem podać konkretnego nazwiska. Może po prostu nikogo takiego jeszcze nie znalazłam? Inspirują mnie raczej pojedyncze stylizacje, czy sesje zdjęciowe, niż ktokolwiek jako całokształt.
Gdzie najczęściej kupujesz ubrania?
Nie jestem w tym zakresie oryginalna. Zdecydowana większość mojej szafy to łupy z różnych lumpeksów, ale znajdują się tam także ubrania z wyprzedaży w sieciówkach oraz z małych sklepików, czyli tzw. "no name".
 Czy masz jakieś zainteresowania/pasje?Nie śpiewam, nie tańczę, nie gram na żadnym instrumencie, nie mogę się też nazwać molem książkowym. Odkąd jestem na studiach zachłysnęłam się tym, co mi na nich przekazują i jestem przekonana, że to właśnie logopedia (oprócz tego, że pozwoli mi na znalezienie pracy w przyszłości) stanie się moją największą pasją.
Co jest na Twojej liście must have?
Latem nie mam zbyt wielu modowych zachcianek, a ostatnio jakoś szczególnie odczuwam raczej nadmiar ubrań, niż ich brak. Zbliża się jednak jesień i na pewno zacznę rozglądać się za jakimś płaszczem. Przed rozpoczęciem roku akademickiego muszę zaopatrzyć się w nową czarną torebkę. Bardzo podobają mi się też stylizacje innych szafiarek w mokasynach, dlatego, jeśli znajdę takie w przystępnej cenie- na pewno się skuszę.
 Jak duże znaczenie ma w Twoim życiu moda?Skoro jestem szafiarką- na pewno spore. Lubię dobrze wyglądać, ale najważniejsza jest dla mnie wygoda, dlatego nigdy nie kupiłabym np. tak modnych butów a'la Lity Jeffrey'a Campbella, nie marzę też o wysokich szpilkach od Louboutina. Nie śledzę trendów, nie oglądam pokazów mody, ani najnowszych lookbooków- wszystko podpatruję ewentualnie na blogach innych szafiarek.
 Jakich ubrań jest najwięcej w Twojej szafie?Zawsze narzekam na brak bluzek, topów i dlatego kupuję ich najwięcej. Poza tym zebrałam już sporą kolekcję butów i torebek- o których istnieniu często zapominam. Mimo wszystko uważam, że moja szafa jest dość zrównoważona i niczego w niej nie brakuje.
 Co sprawia Ci największa przyjemność w prowadzeniu bloga?Tak naprawdę- chyba wszystko. Począwszy od robienia zdjęć, kończąc na czytaniu komentarzy. Cieszę się, że znajdują się osoby, które do mnie zaglądają.
 Jakie Twoim zdaniem są niezbędne ubrania w szafie każdej dziewczyny?
Wszyscy zawsze powtarzają, że tak niezastąpione w szafie są mała czarna i dobre jeansy- w moim wypadku się to nie sprawdza, więc uważam, że każdy musi wypracować swoją własną bazę. Ja na przykład nie wyobrażam sobie życia bez ołówkowej spódnicy i wygodnych jazzówek. Niezbędne są też wszelkie dodatki- bez nich strój nigdy nie jest kompletny!


Dziękuję za wywiad i zapraszam wszytskich na bloga cuksowa.blogspot.com ;D


3 komentarze:

  1. Cuksowa, fajnie odpowiedziała, konkretnie, bez nadęcia i w ogóle dała się bardziej polubić :)))

    Fajna jest idea tego bloga, dzięki temu znające się ze zdjęć i krótkich wymienianych zdań dziewczyny mogą się bliżej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuksowa ma śliczniutką buźkę i dobrze prawi :)

    OdpowiedzUsuń