środa, 13 lipca 2011

Chaos kontrolowany

Cześć wszystkim, dzisiaj wywiad z Pauliną z bloga chaoskontrolowany.

Jak zaczęła się Twoja przygoda z modą?
Po prostu wtedy poczułam silną potrzebę zmiany swojego stylu. Wtedy właśnie założyłam bloga i zaczęłam się powoli rozwijać - czytałam dużo modowych gazet, poznawałam nowe inspirujące blogi.
 
Skąd czerpiesz inspiracje?
Inspiracje najczęściej czerpię z blogów szafiarskich. Kiedyś potrafiłam przeglądać je godzinami, ostatnio mój zapał troszkę zmalał, lecz zawsze znajduję choć chwilę czasu, aby zajrzeć na kilka blogów. Poza tym inspirują mnie otaczający mnie ludzie, gazety, programy w telewizji, filmy.

Jaka jest Twoja ulubiona część garderoby?
Ostatnio polubiłam letnie sukienki. Jeśli gdzieś wychodzę wystarczy, że założę sukienkę, dodam do niej buty, ciekawą biżuterię i już jestem gotowa.

Gdzie lubisz robić zakupy?
Najbardziej lubię robić zakupy przez internet. Potrafię przesiedzieć kilka godzin w poszukiwaniu ciekawych okazji, np. na allegro. Nie muszę stać w kolejce do przymierzalni, ani do kasy - jest to po prostu wygodne.

Czy swoją przyszłość wiążesz z modą?
Sama nie wiem, co chcę robić w przyszłości. Ale myślę, że w kierunku mody nie pójdę. Jest to tylko moje małe hobby.

Jakie jest Twoje podejście do second-hand'ów?
Przyznam, że można znaleźć w nich ciekawe perełki, lecz trzeba dokładnie szukać, na co ja nie mam czasu, a czasem nawet siły.

Jak wygląda Twój dzień?
Aktualnie mam wakacje, więc do południa najczęściej leniuchuję, a potem albo spotykam się z koleżanką na zakupach, albo jeżdżę nad rzekę/jezioro i spędzam tam czas ze znajomymi, albo jeżdżę wieczorami na basen. W weekendy lubię spędzać czas na imprezach i poznawać nowych ludzi.

Jest jakaś sławna osoba, której ubrania chętnie byś przygarnęła?
Podoba mi się styl Kim Kardashian. Jest luźny, casualowy, a na wieczór elegancki. Kim nosi ubrania dopasowane do jej sylwetki i trzeba przyznać, że wygląda w nich świetnie. Z chęcią przygarnęłabym jej ciuchy;)

Czego masz najwięcej w szafie?
Ostatnio zwiększyła się liczba topów w mojej szafie. Są w różnych kolorach i zrobione są z fajnych przewiewnych materiałów. Idealnie nadają się do spódniczek, szortów, jak i spodni.

Co sprawia Ci największą przyjemność w prowadzeniu bloga?
To, że mogę na niego dodać swoje zdjęcia pokazujące jak wyglądam i w czym lubię chodzić. I że to inspiruje innych;)


Dziękuję Paulinie za odpowiedzi oraz zapraszam wszytskich na jej bloga!






4 komentarze:

  1. Tak, jestem zainteresowana i dziękuję za propozycję:)
    Ciekawy wywiad:) Chyba zajrzę na stronę Pauliny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chaos lubię i często odwiedzam ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię jej bloga, zaglądam od początku jego istnienia ; )

    OdpowiedzUsuń