niedziela, 2 października 2011

Baletnica Życia

Dzisiaj wywiad z posiadaczką cudownych włosów - Anią, autorką bloga baletnicazycia


Czego jest najwięcej w Twojej szafie?
Zdecydowanie najwięcej jest w niej różnego rodzaju sweterków. Od grubych kardiganów po zwykłe cienkie. Wiele miejsca zajmują w niej również sukienki, których ilość powiększa się z każdym miesiącem.
Jak jest Twoja ulubiona część garderoby?
Sukienki, spódniczki i marynarki.
Czy jest jakaś sławna osoba, której styl Ci się podoba?
Takich osób jest bardzo dużo. Uwielbiam styl Olivii Palermo, Emmy Watson oraz sióstr Olsen. Z wielką chęcią przygarnęłabym wszystkie ich ubrania (może za wyjątkiem futer).
Co jest na Twojej liście 'must have'?
Nie posiadam takiej listy, ponieważ nigdy nie udaje mi się kupić czegoś, co się na niej znajduje. Lecz ostatnio zaczęłam rozglądać się za wzorzystymi sweterkami i fajną, czarną marynarką.
 Gdzie najczęściej robisz zakupy?
Najczęściej ubrania zamawiam na allegro, gdzie wynajduję różne okazje i kupuję rzeczy z sieciówek za o wiele niższą cenę. Ostatnio coraz częściej zaglądam do ciucholandów oraz odkryłam kilka fajnych no name'owych sklepów w okolicy.
Co robisz w wolnym czasie?
Głównie czytam książki, nadrabiam zaległości filmowe i serialowe oraz bardzo dużo śpię.
Czym się inspirujesz?
Inspiruję się wszystkim dookoła mnie. Blogami, czasopismami, czy przypadkowo napotkaną osobą na ulicy, czy w szkole.
Spodnie, czy legginsy? Spodnie
 Trampki, czy adidasy? Trampki
Sukienka, czy spódniczka? Sukienka
Ile czasu poświęcasz na przygotowanie się do wyjścia?
Około 10 minut. To, w czym mam zamiar wyjść mam naszykowane, lub obmyślone poprzedniego dnia, więc nie zajmuje mi to dużo czasu.
O czym marzysz?
O satysfakcjonującej pracy i osiągnięciu wszystkiego, co sobie zaplanowałam.




 Dziękuję bardzo za wywiad i zapraszam wszystkich na bloga Ani : baletnicazycia.


2 komentarze:

  1. Fajny, czekam na nowy wywiad

    OdpowiedzUsuń
  2. Wywiad bardzo przyjemny. :)
    Podoba mi się pomysł przeprowadzania wywiadów z bloggerkami.

    A.

    OdpowiedzUsuń